Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 22 december 2008

I like you to much

Ha! jag lyckades komma på en låt!

I vilket fall har jag kommit till en insikt som jag verkligen inte är förtjust i. Den är att jag skulle fanimej behöva en wap-tjänst till bloggen. Så man kan skriva in och uppdatera via mobilen när man kommer på nåt bra att skriva, vilket för mig händer... jämt men aldrig när jag faktiskt sitter vid datorn. Det slog mig nu när jag sitter här för sjuttielfte gången och förbannar mig själv för att jag inte minns vad jag tänkt skriva. Och det retar mig, för jag vill inte hålla på med sån skit.

En kort uppdatering då.
Julfirande i vara avklarat. Trevligt och god mat, samt en liten julkonsert i kyrkan. Joråsåatte...
Jag tycker scotts borde vunnit, deras version av "Inget kan stoppa oss nu" var bättre än Larz-Kristerz. Mycket bättre. Fast egentligen borde fan CC & Lee vunnit för deras nya låt var bäst.
Jobbar julafton, men innan dess blir det övernattning i vindskydd på en tomt strax utanför vara. Jodå, även i mitt liv händer det lite crazy grejer ibland.

Jepp, det var allt.

5 kommentarer:

riksomengris sa...

Kommer ni att vara nakna i vindskyddet?

Anonym sa...

på lunarstorm kan du skriva "blogg" från mobilen

Evil Runar sa...

Det vet jag väl. Varför tror du att jag inte skriver på lunar längre?

Sarha sa...

jag funderar på vad det är som är crazy att sova i vindskydd elelr att vindskyddet finns på en tomt eller att tomten finns utanför vara...

Evil Runar sa...

Tja... crazy kan ju lite löst översättas till korkat. Och det är rätt korkat att sova i vindskydd om man inte måste.