Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 19 augusti 2009

att kunna men inte vilja

Ja, det har faktiskt hänt lite grejer. Värst är väl att Far hamnat på sjukhus för observation. Han såg i för sig rätt pigg ut när vi var där men ändå.
annars är detta mest för att ni ska se Cake med I will survive. På något sätt en bra video fast den egentligen är helt körd. Men se den! Jag lovar att det är värt det.

Dessutom måste jag bara tipsa om den här killen. Han sjunger riktigt uselt, men själva grejen han gör är stenkul.

1 kommentar:

Erik sa...

Hoppas allt går bra, både med farsgubben och med senaste bäbisprojektet. Lycka till från Uppsala.