Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 31 augusti 2011

trött på missförstånd

Äh... egentligen är det bara så det är.

Jag vet inte vad som är värst. Att bråka en hel dag och vara i luven på varandra. eller börja dagen med att vara i synk och sen börja bråka, nästan helt utan förvarning. Jag är bara så trött, särskilt som det oftast visar sig när vi har bråkat ett tag att det bara är ett missförstånd av vad den andre egentligen menar. Men då är det försent.

Jag orkar bara inte med det längre. Jag vill inte ha det såhär.

3 kommentarer:

MrOdman sa...

Ja det är ju inte utan att man känner igen sig.

Evil Runar sa...

Jo... det är väl en inte hlet ovanlig känsla tyvärr. :(

Theresija sa...

Det är så lätt att det blir missförstånd men sedan är det hur mycket man bryr sig också. Hur känslig man är och okänslig. Allt tonar väl ut i respekt och ens egna tankebanor.