Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

söndag 22 januari 2012

vinternoll

Det går ju inte att förneka att det onekligen är praktiskt att jag nu loggar in på fyra ställen på samma gång, men det känns ju lite oroväckande om nån skulle få för sig att hacka mig. As if...

självförtroendet är inte särdeles högt nu, jag försöker intala mig att jag inte springer runt och tycker synd om mig själv, utan att det bara är en situation jag inte kan ta mig ur. Det är väl egentligen inte sant, men jag har inte orken att försöka se saker på nåt annat sätt just nu. Jag skulle behöva ha något som går min väg just nu, men jag vet att sånt inte kommer utan ansträngning riktigt heller. Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra. det är den där obestämda längtan bort igen...

Å andra sidan kan det ju förklaras med att jag är förkyld också.

Inga kommentarer: