Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 13 februari 2010

Nä, nu...

... får man skriva ett inlägg. Jag har också bytt layout igen, efter som den andra var tämligen irriterande.

Jag har nu vart 30 i en vecka, och det känns skrämmande nog precis som förut. Inga insikter, inga 14-åriga älskarinnor, ingen hästsvans. Men heller ingen artikel i aftonbladet när jag talar ut.

OS har nu börjat, och som det känns nu så lär jag inte titta. Jag har inga bra erfarenheter av att faktiskt vara vaken för att verkligen se nåt. Slötitta däremot... men du ska sova sådags ungjävel! Hör du det? Lär dig läsa och gå så får du höra det!

För en gång skull håller jag med en kändis. Nä, jag vill inte heller se en nakenbild på laila bagge.

Inga kommentarer: