Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 27 april 2010

Facit(Nytt quiz i morgon)

Ja ja...
1.Oui.
2. Museijärnvägarnas RiksOrganisation
3. Tomas Ledin
4. Jepp.
5. Engelbrektssgatan rakt fram och sen till vänster vid apoteket älgen.
6. du skjuter den som frågar.
7. "Ty den som har, åt honom skall vara givet, men den som icke har, från honom skall tagas även det han synes sig hava".
8. Han som ligger med ett kylskåp. Henrik nånting...
9. Ryckepungsvägen 1
10.pompe

Och vinnare med 1½ rätt: anders Juhlin! Det kommer nåt med posten.

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Eat my shorts! Fan, vad jag är bäst! Jag dominerar! Världen är min! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug!

Anna sa...

Jag väntar med spänning på nästa quiz. Och då ska jag fuska. Det var länge sedan jag vann ett quiz.

riksomengris sa...

Du har inte en chans, Anna! Jag har.. jag har... jag har... trimmat google? :)