Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 14 oktober 2010

en beskrivning av mitt frukostbord just nu

Ingen äter där. JAg sitter vid laptopen och försöker skriva ett bra blogginlägg. Robin håller på och ritar av sina kompisar och blir sur när hon inte får deras hår rätt.
Sam fick en skål ringar att försöka plocka med... och exakt alla ligger nu på golvet. Snart får vi överväga att sluta flaskmata honom så han i ren desperation MÅSTE stoppa saker i munnen för att stävja sin hunger.
Jag ser nu att diskningen misslyckats. Den tallrik jag trodde var ren och åt flingor i har rester av bolognese på ena sidan. Ja ja, alltid bra med proteiner.

I soffan ligger kim och ser på bolibompa. Lillan har en extremt lång uppstart på mornarna och hon måste få komma till i sin takt annars så kommer man ingenstans med henne. Snart ska jag ge henne lite ringar i alla fall. Äta måste man ju. tycker alla. Utom sam.

En dag som denna vill man resa till Paris. Men det blir personalmöte i falköping. Jääla skit faan.

2 kommentarer:

/Thildisen sa...

Tycker nog att det låter ganska mysigt! Fast 100ggr hellre en dag i Paris än i Falköping!
KRam
p.s när kommer nästa inlägg ;)

Evil Runar sa...

Det går segt med det, jag tyckte mest jag gnällde... men jag ska skriva ett nu!