Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 26 januari 2009

Don't pass me by

Vad i hela friden krävs det för att man ska få kommentarer på det här stället? (Och den som säger "Men skriv nåt intressant då!" Ska få spö...)

Jag blev i alla fall bryskt påmind om min gamla hemsida, den har jag inte uppdaterat på fyra år. Det beror på fyra saker. 1. Jag är lat och har tröttnat på den.
2. Jag har inte kvar dreamweaver som jag gjorde skiten i, och jag kan egentligen inte göra hemsidor.
3. Jag producerar ingenting längre egentligen så vad ska jag lägga ut där? Så jävla mycket bilder man kan ta så måste man ju välja bland 300 stycken.
4. Jag har inget ftp-program.
Som sagt var.
5. Jag är lat och har tröttnat på den.
Men gå dit och kolla ni. Där finns det rätt mycket skit inklusive Trasas gamla hemsida som den såg ut innan Anders tog över den och la den på egen server. Där finns rätt mycket som jag skrivit, en massa gamla bilder, en massa inaktuell information och... ja... en bekräftelse på att jag oftast gör saker för att det ska vara oväntat snarare än snyggt. Jag syftar på bakgrundsfärgen.

Annars då? Jotack, Dagens låt är Shoreline, så klart med broder Daniel.

7 kommentarer:

riksomengris sa...

DU ska få spö. VAD är problemet?

Evil Runar sa...

Ja, vad ÄR problemet?

Karin sa...

määäääähhhhh, hur ofta skriver du på min blogg då MISTER???????!!!!!!! puss

riksomengris sa...

... mister? jag trodde det var en tjej som bloggade här... oups

Sarha sa...

ibland finns det en kommentar ibland oss, undra om det det finns det nu?

Evil Runar sa...

Framprovocerade reaktioner är också reaktioner.

Maddemadds sa...

Här får du en av mig... Så nu e det din tur att skriva nåt fint till min!!!!!!!!