Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 13 februari 2009

you won't see me

Dagens blogg innehåller bara länkar till sånt som är på tapeten just nu.

Förrefössta har jag och Anders, mest anders, startat en ny blogg. Den heter (än så länge) vishetskonsulterna och ni är välkomna dit med era frågor om världen i allmänhet och fransk matlagning och ånglok i synnerhet.

Förreandra är det en månad kvar till spexets premiär. Det är inte så mycket jag kan säga, mer än att ni ska köpa biljetter och se det. Info om'et hittar ni här. Och tvekar ni om er art, om ni är studenter eller människor så fråga närmaste polis. Vet inte dom så vet ingen.

Förretredje och sista så har jag blivit glad av musik igen! Det var länge sen jag verkligen kände för att köpa en skiva, men nu gör jag det. Och, Karin och suss, ska ni ha mig till att fuldansa på kåren någon mer gång så är det DETTA jag vill höra.
Äppelknyckarjazz och fel del av gården med MOVITS!.

speciellt ansiktsuttycket på dragspelaren ska ni kolla in...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det fixar vi baby!

Sarha sa...

Åh, jag älskar också Movits! Man blir ju så sjukt tokglad av den. :D

Evil Runar sa...

Ja visst blir man! Och nu är skivan inköpt också. Men inte avlyssnad... törs inte riktigt...