Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 24 februari 2009

If I needed someone

För att fira kronprinsessans förmälning med sin Daniel så presenterar motståndsbloggen i dag två riktigt dåliga ordvitsar. Anders har redan hört den ena och tyckte den var skitdålig, den andra är ännu sämre.

Den fodrar lite förklaring kanske. Ni minns kanske batman-serien från det glada 60-talet? Nå, en av de mer framträdande grejerna var alla prylar han hade och att i princip alla hade bat- som förled. Batmobilen, batmotorcykeln, bathelikoptern, batarangen, batunderkläder (I kampen mot mr Freeze).

För att nu gå över på sex så måste ju hans favoritställning vara att trycka på nån bakifrån. Bat-fuck alltså...

Och hans favoritsexhjälpmedel måste ju vara bat-pluggen...

Dagens låt är en kille som sjunger barbershop med sig själv. Sitting on top of the world.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Markus + Multitrack = Trasa
Trasa + multittrack = Storband och/eller jävligt mycket Taxichaffis

Sarha sa...

Är jag galen? jag tyckte ordvitsarna var ganska roliga...

Evil Runar sa...

Ja. Du måste va sjuk. Sjuk sjuk sjuk.
Och du måste va blind. Blind blind blind.du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är