Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 24 juli 2009

Avhyst: en soffa och en sängbotten

Ja! Äntligen har den sängbotten som så länge tagit upp plats i vårt vardagsrum funnit sitt nya hem... på barkvägen. Och soffan ska till örebro. Och vi, vi har fått en ny, breeeed och mjuuuk soffa. En gråsvart dessutom, vilket förhoppningsvis gör att fläckarna syns mindre.

Dagens låt skulle varit en gammal skön låt som några kursare gjorde video till på den gamla tiden men den finns nog inte. Så det får bli en låt med samma titel men annan artist. Couch potato med Weird al Yankovic

Inga kommentarer: