Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 16 september 2009

Ibland saknar man det

och ibland gör man det inte.

att vilja men inte kunna. Det är kul att se alla de exempel på personlig utveckling som sker omkring en. Sarha har åter hamnat i västtrafiks område, min kära hustru fortbildar sig för att kunna kräva högre lön, Martin slåss om böcker i borås, Andurs kockar för danmark och Karin ska ligga i i lund. Nu kanske ni tror att det här ska mynna ut i något cyniskt om mig själv, men nej. Jag är bara glad för er skull, att ni går in i nya faser av ert liv.

Själv var jag på Snövit i lördags, med far, mor och dotter. Robin hade redan vart en gång, men vi gick en gång till för farfar ville ta med sitt barnbarn. Och det fick han ju. Det var kul, och Robin älskade det, så har ni barn i närheten, släpa med dem till stadsteatern. Det finns nog biljetter kvar.

Dagens låt är en fullbandsversion av Yesterday. Med The Beatles live in tokyo!. Nån med dylika kunskaper får gärna upplysa mig om en sak dock. HUR FAN mickade dom upp trumsetet?

2 kommentarer:

Madds sa...

Att Flanders kockar kom du ihåg, men MIG då.. som fastnat mellan bergen mitt i ingenstans?!!! Me me me me

Evil Runar sa...

Du vet Madde... ibland ser man inte solen för att månen råkar vara i vägen.