Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 5 juni 2008

15 minuter av berömmelse

Nä, kanske inte. Men i alla fall så har jag hjälpt andurs att göra en video till hans Em-låt.
Den hittar ni här

http://www.youtube.com/watch?v=HpavTgxg77A

Och nej, jag vet inte hur man länkar.

i alla fall så har dett givit lite eko i världen, Aftonbladet hade en kort stund en liten rubrik på aftonbladet.se. "Hans skepsis till fotbollslandslaget ledde till video med halvnakna män"
Och eftersom jag figurerar i bakgrunden på videon så har jag ju också fått lite ofrivillig uppmärksamhet... Eller inte alls!

I övrigt har jag idag varit i hjo och lyssnat på Country. Jorå, det var Karin T:s Bror, Lilla T som hade startat countryband. Nä, Erik T heter han. Erik Tornqvist & The Big Rivers. Det var riktigt bra och dessutom är han snygg som fan. Ungefär som Johnny Cash men mer punk. I vardagslag spelar han i Blisterhead och därifrån är ju steget inte så kort till country komplett med fiol, banjo, mandolin och Bottleneck. Men just det var det och det var riktigt bra ska jag säga.

De finns såklart på Myspace...
http://www.myspace.com/eriktornqvist
Kolla in och lyssna hårt!

1 kommentar:

Anonym sa...

snyggt med playback/ödman