Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 10 juni 2008

bara det senaste

Sverige vann bestämt. synd på låten, vi hade nog fått uppmärksamhet om sverige förlorat, men än är det inte slutkört! Men det är kul att Zlatan till sist fick in den.

Robinbus har haft lekkamrat både igår och idag. Lite skillnad på Naemi och Elise onekligen men omväxling förnöjer.

I helgen nyttjade vi det vackra vädret till att åka till Ullared (och Varberg, vi badade i fästningens skugga). Jag har köpt en vit diskret Sverige T-shirt. Gult vill jag inte ha, även om jag vart frestad när det såldes kanariegula skjortor. Jag ska visst va sommar, men sommaren ska inte vara gul om jag får bestämma. Hellre grön.

Just det, jag skulle ha en liten minnesstund här för en gammal bekant som svunnit in i dimman. Men den får anstå till imorgon.

Inga kommentarer: