Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 5 juli 2008

I don't want to spoil the party

Ha! Nygammalt tema på bloggtitlar!

I alla fall var jag ute igår och lyssnade på Erik Törnqvist & the big rivers. Jag ska erkänna att jag gjort bort mig, när jag lyssnade sist skrev jag att jag lyssnat på Lilla T. Jag mindes en kort sekund inte hans namn och så fick jag för mig att det var karins Lillebror. Men det var fel förstås, hon är lillasyster. Jag vet inte varför, jag tyckte väl han var lik Oskar, min hustrus lillebror och så hoppade min hjärna fram. Så, Erik, om du läser detta (AS IF!) Så vill jag be om ursäkt för mitt misstag, ni var bra igår, och du är fortfarande en av de snyggaste karlarna jag sett. Dessutom spelade dom Johnny Cash, och därför formligen älskar jag dem. I övrigt var jag drängfull igår och lyckades smuggla in en öl på husaren. Jag har en lång rock med stora fickor och upptäckte när jag var inne att jag glömt dricka. Så.... Jag drack en egen öl på husaren. Det känns rätt gött faktiskt.

Sommartemat, ifall nån undrar, ska fortsätta när jag känner mig djup igen. Det kan ta ett tag, men det får det vara värt.

Ta er i häcken ELLER GE MIG EN GRAMMIS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle man kunna tänka sig att någon annan tar dig i häcken som ett alternativ 3?