Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 23 juli 2008

Run for your life

Spray hatar firefox! I alla fall mitt, för jag kan inte få nya spray mail att funka i firefox, alltså måste jag börja använda Explorer på regelbunden basis. Inte för att det direkt retar mig, men jag kör hårt på firefox och tycker det suger svettig pung när enstaka rätt vitala grejer väljer att inte funka. Som spray mail eller kartfunktionen på falköping kommuns hemsida.

Robin har gips efter en liten barnvaktsrelaterad olycka. Det var farsan som skulle leka med henne och så... Nå, nu var dom inte säkra på att det var ett brott, men hon fick gips ändå för säkerhets skull. Det är i och för sig bra att läkarna är framåt men ändå. Vi gipsar för att vara på den säkra sidan? Det är antagligen bara ett sår men det kan vara kallbrand... lika bra vi kapar din arm? Äh.

Idag ska vi klappa djur och grilla hamburgare.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Men Falköping är ju som det är. Skulle den hålan verkligen fastna på en karta?