Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

söndag 27 juli 2008

The one after 909

Idag är jag svårt bakis efter en jävligt rolig kväll. Jag gick ensam och grillade och drack sprit med ett par bekanta igår kväll. Egentligen var det meningen att vi skulle till husaren och lyssna på Blisterhead sen. Nå, vi gick dit och jag kom in men jag gick efter en stund. Jag kände mig inte helt kry. Jag hade blivit... konstigt full... Inte så att jag snetänder men... jag gör irrelevanta saker. Och då är det dags att gå. Sen kan man ju säga såhär också: Vi spelade pyramiden igår, ett spel om att dela ut klunkar. Jag fick mig inte tilldelat en enda och blev lite sur. Då sa karin att dom faktiskt ville att jag skulle få komma in på husaren jag också. SÅ full var jag. Hepp!

Så jag gick hem efter att enbart hört på showkanalen. Det kan man förvisso tycka är ett misslyckande, och det är det också.

Så nu sitter jag här, och ska som alla andra bakfulla småbarnsföräldrar ta med barnen till sommarland i eftermiddag.

Inga kommentarer: