Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 13 oktober 2009

Nytt valspråk

Det verkar som att den allmänna trenden är att man ska ha ett tema på sin blogg, nån särskild vinkling som gör den intressant. Trendkänslig som jag är så har jag bestämt mig för att skaffa mig en. Så mitt valspråk hädanefter är "avsaknaden av innehåll är själva innehållet". Jag menar, om man har bestämt sig för att inte skriva om något särskilt och sen inte gör det så måste man ju vara unik? Det verkar ju vara temat på många bloggar, så jag är nog fan den förste i sverige som har det som utskriven inriktning.

Jag har för övrigt tänkt att spamma Facebook idag. Bara så ni vet.

Jag vet ju inte hur det är med er, men jag har lite ågren ibland över småsaker. Då är det bra att ha en livskamrat försedd med lugnande visdom. Tack anna för att du finns i mitt liv!

Man borde starta ett punkbluesband. Nån som känner en bra trummis? Eller bara nån som vill vara trummis i största allmänhet?

Och kom ihåg att en stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.

Inga kommentarer: