Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 10 november 2009

fascinerande...

Ha! Irritationsbloggen har knappt startat sin verksamhet och redan är den ifrågasatt. Nu väntar jag bara på att Blondinbella ska skriva om mig så är rulljangsen igång!

Det har inte blivit nåt på länge, och det beror på vårt internet. Vi har bytt till mobilt bredband och det var ju gulligt och bra och så... om inte... det finns en kvot för hur mycket man får surfa per månad, i vårt fall ca en gig. Och det visste inte jag. Så när man överskridit kvoten kan man inte kolla på sidor som är för stora. Och vet man inte det så sitter man ett tag framför spray, blogspot eller familjeliv. Det var så nära zenmeditation man kunde komma. "Du sitter framför en sida som inte laddas. Vad gör du?" Jag försökte lägga patiens, för min del.

Mer blir det inte. Jag hinner inte med så mycket på min lunchrast. Och det IRRITERAR mig. Så klart.

1 kommentar:

Karin sa...

tänk va kul det vore om du skrev en "Allt jag gillar med världen"-blogg och i eufori gav kärleksförklaringar till höger och vänster :)