Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 18 januari 2010

15-års Jubileum!

Idag är det exakt 15 år sedan första avsnittet av NileCity visades på SVT.
Jag såg allt, sög in allt, och kunde allt... men fattade egentligen aldrig varför det var så bra. Men det påverkade mig i alla fall så pass att jag kan rätt mycket av programmet utantill än idag. Men jag fixar ingen vettig hyllningstext, men däremot kan ni ju skriva vad NileCity betydde för er? Ja, gör det. Annars då? Ja alltså, för 15 år sen, ikväll, så kunde man för första gången se DETTA...

Sen så kan det nu sägas att det finns 7.428.954 bultar i Ölandsbron.

Och dagens låtjävel är följdaktligen Wicked in a bed med Shabba Ranks. Respect.

Inga kommentarer: