Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 19 november 2010

smoke rings

Is it my imagination
Or have I finally found something worth living for?
I was looking for some action
But all I found was cigarettes and alcohol

It's just like a cigarette,
its something that I do
Once in a while but between me and you
It's just like a cigarette
Nobodys really fooled
I don't want the truth
I just wanna fell fuckin' cool

Cigarettes, cigarettes and cheap champagne
Watching movies in the dark but really listening to the rain
Jealousy, two years of tainted history
Swallowed whole can dig a hole deeper then any cemetery


Ska inte säga nåt till nån
Jag vet, det är vår hemlighet
Vi finns bara någonstans mellan dröm och verklighet
Där finns vår hemlighet

Jag fimpar kvällens sista cigarett, du ler
Om nån minut så går jag härifrån och då ses vi
Nog aldrig mer


I gave up coffee and cigarettes
I hate to say it hasn't helped me yet
I thought my problems would just dissipate
And all my pain would be in yesterday

Living on a diet of Chocolates & Cigarettes
I wanna call you again
Ill drink tea sometimes when its cold
This is getting old
I call you again

I lock my door and stay in bed
I dream of love in gold and red
It may be silly but I do it anyway
I think of you and what you said
What's going on inside my head
Some days are made for smoking

I himlen är det nånting trasigt
I himlen växer det ett hål
Och det här är en resa
Med en enkel biljett
Så jag tar och rundar av nu
Och tänder mig en cigarett

Inga kommentarer: