Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

söndag 10 augusti 2008

girl

man känner sig inte direkt som världens mest lyckade pappa när stora tjejen knuffar en ifrån sig och vrålar så tårarna sprutar "JAG VILL TILL MAMMA!!!!"... samtidigt som mamma ligger inne och försöker natta lillan som naturligtvis också bara vill vara hos mamma... Och till och med när hon faktiskt får som hon vill och får boken som mamma ska läsa så vrålar hon. Det är en sak när man har gjort något fel men när det enda man gjort är att finnas till så är det jävligt kymigt. bara så ni vet.

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Du får sexa dig lite, se mer kvinnlig ut.

Anonym sa...

T r o t s. Det blir bara värre med tiden.

Anonym sa...

jag tror att du kommer vara coolare än mamma när dom blivit kaxiga tonåringar :)