Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 23 mars 2009

Act Naturally

"Visst blir det bakslag, det kommer blötsnö, dä blir e snöglopavädersdag. Den smälte snön blir så smältesörjig, dä skvätter välling vart än en sa. Längst ner i stöveln, där väntar tårna att slippa ut ur sin gummibur, och när det äntligen tycks va dags ja se då kommer ännu en skur."

bättre kan det nästan inte beskrivas, för i natt kom bakslaget och i det annars så vårvackra skövde ligger nu blötsnön vit och kladdig. Påminner lite grand om risgrynsgröt gör den, alltså helt okej att äta men inte så kul att trilla i eller gå i.

Jahamen... spexet har kommit och gått. Det var la inte den massiva publikframgång vi hoppats på, men det var kul att göra det i alla fall. Spexabstinens brukar uppstå, man har träffats två-tre ggr i veckan sen september och så helt plötsligt ingenting. Det blir lite tomt men det hålet får man ju fylla med annat.

Just det ja. Jag beklagade mig för ett tag sen för att ingen är här och läser min blogg. Jag fick två tips. Förolämpa nån annan i hans blogg eller skriv om sex.
Då kommer folket att komma som flugor! Jaha... Ja, av två jobbiga ting så får det väl bli... FITTA!

1 kommentar:

Sarha sa...

hahaha, men det räcker inte bara att skriva fitta, du måste länka till en artikel på aftonbladet.se också. Och ha med ordet fitta i rubriken på inlägget, så ska du se att besökarna strömmar till, men dom lär nog inte kommentera nåt, snuskmänniskor gör inte det, har jag märkt.