Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 30 mars 2009

It won't be long

eller snarare, det will det visst be.
Datorn håller på att sakta men säkert haverera. Först CD-romen. Sen nätverket. Och utan det, inget youtube. Plus allt det där andra som internetbank och mail och ftpprogram för inlämning av skoluppgifter. FAN.

Men nu är datorn hos doktorn och förhoppningsvis kommer den ut som ny.

Annars har jag varit på ett vansinnigt trevligt dop igen. Det känns lite fånigt att träffa roliga människor på ett dop, men då de som har dopet själva var roliga människor så väger det upp. Dessutom har jag fått se en bekants nya bebis också, det var en söt unge. Plus att de bjöd på våfflor, människans naturliga fiende. äta eller ätas. Den här gången vann våfflorna.

Nu har det kommit en bröllopsinbjudan till oss. Hoppas vi. Det kan ju vara så att de bara vill låna en stereo.

i övrigt håller jag med Anders senaste inlägg, vad gäller twin peaks vet jag bara att signaturen är en skön låt och skövdes bussystem är som en cykel. Man måste träna länge för att bemästra det.

Ingen dagens låt idag heller. skit...

5 kommentarer:

riksomengris sa...

Håll alltid med mig. Jag är Gud.

Evil Runar sa...

eeeeller ínte.

riksomengris sa...

visserligen tror jag inte heller på mig ... men jag tar upp kollekt

Evil Runar sa...

En intressant variant på frågan om vi existerar eller inte alltså. Jag finns inte men jag kostar pengar? Låter som en fuktskada.

riksomengris sa...

Jag sitter på en bergstopp, alltså trillar jag ned.