Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 11 mars 2009

Magical Mystery Tour

Jaha, nu har vi vår i luften, var har ni er?

Vi har dragit in på teatern. idag var det den stora huvudvärksdagen när man sliter med allt som visar sig vara krångligare än man trott. I morgon är det genrep, och på fredag är det premiär. Faktiskt något av en antiklimax, vi har repat sen september för att sen spilla ut allt på bara fyra föreställningar... kan inte nån miljonär komma och erbjuda oss ett fett turnékontrakt? Eller i alla fall att revymakarna hör av sig och vill ha med simon i deras ensemble?

Nå, för er som läser detta och inte är spexare (yeah, right...) så kan ni få lite info här.

Dagens låt är kanske lite långsökt att koppla den till spex, men den är ändock rätt självklar. Bröderna djup med "vi bor på landet".

Inga kommentarer: