Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 15 januari 2011

Del 5 efter många om och men

Min definition av kärlek.

Pfffew...
Kärlek kan vara att titta på glamour fast man hatar det.
Kärlek kan vara att släppa någon fri med vetskapen att hen alltid kommer tillbaka.
Kärlek kan vara att spara den sista bullen.
Kärlek kan vara att bara sitta bredvid.
Kärlek kan vara makaroner och köttbullar en onsdag.
Kärlek kan vara mellan 2-7 pers
Kärlek kan vara att ligga vaken på nätterna utan att sova och vrida sig i ångest.
Kärlek kan vara att låna ut en halsduk.
Kärlek kan vara det dummaste man gjort, men det är samtidigt alltid värt det.

i övrigt säger jag som Jill Johnson: Kärleken är.

2 kommentarer:

Anna sa...

Kärlek är när man försöker böja sig bakåt för någon annans skull =)

Evil Runar sa...

Kärlek är för dom