Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 1 september 2008

Blue Jay Way

Halvägs genom insparken, och från början planerade 4 gig blev 6 gig. De är i alla fall avklarade och vill ni veta hur det lät kan ni gå hit. Där finns samtliga utförda gig upplagda. Ja, med TRASA alltså. Söker ni efter ATLAS2 får ni fråga någon annan. Som sagt, 6 utförda, tre återstår. Ett utav dem ska dessutom inte utföras av TRASA utan av Taxi & Son. Alltså jag och Andurs, detta för att inte lämna SkHum helt utan snusk. Jorå...

Jag inser nu att det här blev lite längre än vanligt. Hmm, håller jag på att börja gaffla igen? Näääääääääääää.... det gör jag väl inte?

Inskolningen av Kim på dagis har börjat. Det har gått bra, och enligt fröken så kan den vara avklarad på bara en vecka. Det vore rätt shysst, för då vet jag tre pers som ska bli tillfrågade om fika... Eller va fan, fyra då. Anders, du kan behva lite omänskligt sällskap. Ni andra får räkna ut vilka ni är själva.

Nåt mer var det... jo... sommarprogrammet som aldrig blev klart... Äh, det är roligare att lyssna på riktiga sommar. Har ni missat det? Dumt av er, men ni får tag i mp3:or här, lyssna ordentligt! Särskilt på Mia och klara, Fredrik Skavlan, Jonas Wahlström eller David Batra. Men undvik Lennart johansson, och Lars Winnerbäck.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Man ska alltid undvika Lars Winnerbäck