Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 4 september 2008

the long and winding road

Idag är jag faktiskt glad, för jag har just fått höra en glad nyhet, och detta på ett synnerligen udda sätt. Det är faktiskt ett sånt där samband som man inte tror är möjligt. Jag ska ge er hela kedjan, sen får ni säga vad ni vill, men nog är internets vägar outgrundliga!

Jag började med att kolla tjuvlyssnat, för ... det gör jag. Och då kollade jag kommentarerna för denna tjuvlyssning. En av de som kommenterat var Petra, och hennes blogg kollade jag då in, för den hade ett intressant namn. Jag slöläste lite och hittade ett gammalt inlägg där hon outar sig om sigg gamla pojkbandsintresse och det var ju ett kul inlägg. Där var fullt med länkar och längst ner var länken till 5ive. DOM vill man ju bara inte komma ihåg. Jag kan gilla både westlife och N'sync men inte Boyzone och absolut inte 5ive. I alla fall, där fanns en länk till deras hemsida, jag gick in där (Gör det ni med, fotot var nog det löjligaste jag sett sen EMD:s försök att vara tuffa) och se! 5ive hade planerat en comeback!

Men det blev inget med det, dom ställde in den! Så NU är jag mycket glad!

1 kommentar:

riksomengris sa...

För glädje i ditt liv, låt mig presentera en hjälte: http://andurs.wordpress.com/2008/09/07/jack-daniels-shorts/