Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 7 december 2009

Advent, advent, det luktar bränt!

Barnfritt och feber är en rätt trist kombination, men rätt skön också på nåt sätt.

I går var jag på inflyttningsfest. Ännu en lägenhet värd att giftmörda för. Dessutom var det en fullständigt livsfarlig bål det där...

Idag har jag ätit julbord ensam. Det var gott, men lite märkligt.

Jag har pga en jävligt dumt placerad mardröm sovit 2 timmar i natt. Världen är ond.

Dagens top 5: Jullåtar som jag inte kan lyssna på pga vädret.
1. Hej mitt vinterland!
2. Let it snow! Let it snow! Let it snow!
3. Winter wonderland
4. Sjömansjul på hawaii
5. Mer Jul

Bonus top 5: Jullåtar oberoende av väder.
1. Father Christmas - The Kinks
2. Fairytale of New York - The Pogues
3. Bara en gång om år - Lars Vegas Trio
4. 12 days of christmas - The Spinners
5. Gå inte förbi - Peter Jöback och Sissel

Inga kommentarer: