Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 30 december 2009

Steve Lind

Ni fattar dealen. Läs, kopiera och gör er egen.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag hittade en skiva som jag trodde var borta för alltid. Hosted by Robin

Vad gjorde du 08.00 i morse: Tittade på en engelsk deckare på DVD. Halvbra.

Vad gjorde du för 15 min sen: Tittade på bolibompa med barnen.

Det senaste du sa högt: Ja jag kommer snart! (satt framför datorn och blev inropad i vardagsrummet)

Det senaste någon sa till dig: Jaha, det är det du gör.

Vad har du druckit idag: varm choklad, julmust, cola

Vad är det senaste du åt: en polkagrisstång.

Vad var det senaste du köpte: Mat :)

Vad är det för färg på din ytterdörr: typ kastanjebrunt...

Vad är det för väder hos dig nu: mysigt.

Godaste glassmaken: Päron

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det händer.

Sover du tungt: Ja

Drömmer du mardrömmar: det händer. Alltid konstiga också.

Trivs du med ditt jobb: Det varierar.

Favoritklädsel: Jeans, t-shirt och luvtröja.

Favoritlåt just nu: Kom änglar med Lars Winnerbäck.

Vad ser du om du tittar till höger: Hallspegeln och toaletten

Vad gör dig glad just nu: Faktiskt ingenting...

Vad ska du göra härnäst: Laga mat tror jag.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: lite småseg, men det ger sig.

Favoritgodis: mjukglass.

Kläder just nu: Se ovan.

Sommarplaner: Ingen aning. Ska väl jobba lite på järnvägen, annars är det öppet.

HUr många kuddar sover du med: Om jag får välja själv så ALLA! Men det brukar bli en.

Spelar du nåt instrument: Officiellt sax och gitarr, inoficiellt bas, ukulele och munspel, jävligt inofficiellt piano.

Morgon eller nattmänniska: Natt. Eller snarare kväll.

Vad är viktigast för dig: Ostbågar. Och fred på jorden.

Är du kittlig: JA!

Snarkar du: Jajemensan!

Stjärntecken: Vattuman.

Äckligaste insekten: Spindel

LÄngtar du mest efter nu: Sol, värme och en iskall öl :)

1 kommentar:

Frun sa...

Skulle du vara kvällsmänniska? Du somnar väl när som helst?
Gott nytt år älskling!