Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 5 mars 2010

fredag kväll och damhandboll

Den hänvisningen fattar nog bara anders...

I alla fall, jag sitter och super och ser på På Spåret. Det ger inte programmet en annan dimension, till det fodras nog LSD, men Theodor Jenssens version av La Mer var underbar att dricka vin till! Bara så ni vet. Titta fort, för snart är det väck. Vin kan ni får av mig.

3 kommentarer:

riksomengris sa...

det är enbart för att jag är semikulturell... bjud då; jag har gjort äcklig päronpaj med parfait

John Thorsson sa...

Håller med, den versionen var grym!! Jag trodde originalet var typ Frank Sinatra före Robbie Williams version...

Evil Runar sa...

Ack nej. Originalet är Charles Trenet. Med reservation för stavning. Finns på spotify, det med.

Borde bjudit jag vet... och det var ett rätt äckligt vin med så det borde passat. Jag har ju en madieria också annars, du får väl göra nåt som passar till den.