Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 3 juli 2013

Götteboorg!

Jag har ju praktik nu, i nämnda stad. Jag bor hos tess, som vänligt/dumt nog låter mig sova i hennes soffa. Jag har vart här i drygt två veckor, och jag blir lite ledsen när jag tänker på hur lite jag varit i stan.Jag har befunnit mig här utan att göra nåt. Det kaan ju bero på att jag hade lediga kvällar första veckan men inte andra... nå idag ska jag i alla fall ut och uggla lite.  

Men, vad har jag då gjort?
1. Liseberg. två ggr. två med thilda och en med tess.
2. båt till Styrsö med farsan.
3. bakat med tess.
4. fikat med madde stjärnan
5. fikat och förolämpat folk med sarha.
6. buskat. försökt vara gatumusikant.

det var inte så jävla illa ändå...då stressar jag inte fram nåt.

Inga kommentarer: