Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 5 juli 2013

Slut på praktik, buhu

Ja, det är väl inte riktigt slut, det återstår nattens övningar. En sväng till Hallsberg och tillbaka, men det känns ju änna lite gött asså att istället för att åka dit med tåg och sitta i en skolbänk och känna sig dum, så ska jag nu KÖRA dit... och bara stanna i två timmar, och sen KÖRA tillbaka. Joråsåatte... Living da dream. Ärligt, jag trivs så helvete bra med att få köra tåg och praktisera att jag inte riktigt fattar att det är sant. Jag måste verkligen hålla igen för att inte slänga upp lokfönstret och bara vråla rakt ut så min handledare ser det.  Nu måste jag ju iofsg hitta en ny dröm att sträva mot. Men det ska jag väl hitta en. Kanske sätta upp ett nytt skådespel, eller sätta upp tio drömresor eller nåt...

Det har i alla fall varit en väldigt bra tid här i götet. Jag har kunnat dra hem och varit med familjen varje helg (puss liebchen), jag har förhoppningsvis inte stört min hyresvärdinna alltför mycket (kram på dig Theresé) eller irriterat Thilda (kram på dig med), Jag har fikat med gambla vänner (Madde Stjärnan - next we take manhattan) (Sarha - Lets go lick the ass of the patriarchy) och jag har allmänt bara varit I GÖTEBOORG!


Nu tror jag faktiskt inte någon undrar, men i alla fall, det ska alltså bli 15 kapitel på "kungen av sand". Den borde få hetat nåt annat, men det började som en intern grej och det får det fortsätta som. Det finns just nu sex kapitel, men jag ska skriva på. Har vi tur är den klar fram till jul. Sen är det dags för uppföljaren. Drottningen av tallbarr.

Det vore kanske inte fel att börja visa bilder här. 

Inga kommentarer: