Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 10 december 2010

inte dag 5

Jag är inte på den platsen i mitt liv att jag kan skriva en blogg om kärlek idag. Jag tänkte bara säga att jag går på jävligt tunn is och att skillnaden mellan en bra dag och en dålig dag i värsta fall är en statusuppdatering på facebook. Så därför tänker jag belägga mig själv med facebookförbud exakt från nu och fram till måndag. Det borde inte bli så svårt, för jag ska ändå inte vara hemma.

I morgon ska TRASA sjunga på julstämning i skövde kulturhus. Det ska bli intressant, jag är skitnervös. Folk kommer ju lyssna på oss! Det blir också DEBY för vår prospect Anastasia att uppträda med oss inför publik. Sen bär det till vara och julbord med familjen. Och på söndag... tja... man kanske ska gå i kyrkan.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Penis? Du,ta med kamera imorgon.Jag hittar inte laddaren till mitt batteri.