Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 30 december 2010

överdos - Frågestund del 3

på cornelis. ibland blir det så, man fastnar för en skiva, eller en låt och sen lyssnar man sönder den. Och så har det tyvärr blivit så nu, kanske beroende på att det gick så bra att städa till den igår, idag har det inte gått att städa, sådärav har skivan fått lite sämre renommé.

Tänkte öppna upp mitt inre litegrand igen, så om nån har några frågor... oavsett om vad, jag tar emot dem och svarar på dem.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag har en fråga =)

Varför flyttade du till Shcövvde? Var det för att du pluggade? Och vad pluggade du?