Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 18 oktober 2008

Birthday

Ha! Varför jag inte sparade denna uppenbara går över mitt förstånd.

Den handlade först om dansbandskampen men det är gamla nyheter.

Jag fyller år idag. 29. Fan. Och jag som aldrig trodde jag skulle bli mer än 19. eller 21. Eller ja, 25 då. Det var rätt ok.

Dagens låt är följdaktligen en åldernojig sak. Ärligt talat skulle jag aldrig vågat släppa nåt sånt, det är ju för fan att erkänna att man har en 40-årskris.
18 til I die med Bryan Adams.
Liveversion, jag fick inte tag i videon. Svin.

Och slutligen... jag borde inte skriva det här men jag kan inte låta bli. På p3 nyheter kan man läsa om en man som kartlade tonårstjejer och tvingade dom att strippa på webcam genom att hota att döda dem eller deras familjer. Han lär även ha våldtagit en minderårig. Först och främst, detta är hemskt, förjävligt och rent förkastligt.

Men jag tycker ändå det är liite roligt att tänka mig nån säga "Säg att det är skönt eller så knivskär jag din mamma". Lite kul.

Inga kommentarer: