Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 7 oktober 2008

wild honey pie

Tre inlägg på en dag... jag måste vara sjuk.

Jag såg i alla fall på aftonbladet.se att Brangelina tydligen har börjat klaga på att sexlivet är lite svårt att få till med sex småttingar i huset.

"– Till och med när vi låser dörren så kommer barnen och knackar" eller
"...trots att Angelina Jolie har sagt att hon gärna vill prova att skaffa fler barn med maken Brad Pitt så är det inte säkert att det är praktiskt genomförbart. Brangelinas sex småttingar kräver uppmärksamhet och låter därför inte mamma och pappa få så mycket kvalitetstid tillsammans.

– Vi försöker ofta att ta ett bad tillsammans på kvällen och sitta och prata men de hör vattnet och vill hoppa i..."

Jag har bara en sak att säga: HA HA!

Inga kommentarer: