Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 27 oktober 2008

There´s a place

En kort uppdatering, det har trots allt gått en vecka sen sist.

Tjae....



Nä.




Det har inte hänt nåt.



Jo, okej då. Det har varit spexhelg, framförallt. Det har varit en del att göra tills dess, den föregående veckan har varit så full av aktiviteter så hade inte kim blivit sjuk och jag vabbat på onsdagen hade jag aldrig överlevt. Annars har barnen varit hos farmor och farfar. Vi har varit i horn och övat dans och sång och sånt. Det har gått bra. Typ. Ja, och så hade vi sittning på lördagen. Kul, john var med dessutom, det var ett tag sen. Sen hade svärmorsdrömmarna ett bejublat gig i Timmersdala. Vi blev till och med ombedda att sjunga mer... Jo just det ja, på fredagen fick de arma spexarna berättat för sig den blodiga historien om korpral kvick som blev oskyldigt anklagad av sin piga för att ha rövat bort ett barn. Och sen skulle de spela upp det. Jorå, det vart en mycket angenäm kväll det där.

Och nu är jag sjuk. Men det är kim också, så jag undviker karensdagen genom att vabba igen. Och dessutom har RObin också diarré så jag kanske får fler dagar på mig att kurera mig. Vem veT?

Inga kommentarer: