Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 11 oktober 2008

She loves you

Ironi!

Jag har en hel vecka gnällt över att jag är trött och att jag inte får sova. Tja, nu är det lördag och nu finns det en chans att sova ut. Men gör jag det? Nej! Nu vaknar jag och blir så stressad över att jag måste sova att jag helt enkelt inte kan somna om... Dessutom är jag sjuk, men det skrev jag förra gången.

Jag tänkte summera lite av vad jag tänkt skriva om den senaste tiden men som aldrig blivit av.

1. Jag såg Lena & Orups show på Tv häromsistens. Den sög verkligen, musiken var väl okej, men mellansnacket... och sexskämt helt utan relevans... Det enda roliga var Claes Elfsberg i peruk. Se den inte.

2. När jag nu ändå flummar om sommar, kolla även in Björn Ranelids Program. Mer pratigt än så får ni leta efter och inte så lite pretentiöst, men ändå värt att lyssna på om man tar sig igenom det.

3.Jag har fortfarande inte sagt att jag börjat sjunga i kör. Men det har jag, det är jag och valross som är dom enda under 30. Under 40 med. Under 50 också... ja, fan vet om vi inte är de enda under 70 överhuvudtaget. Men Det blir inte så dramatiskt då. volvo-skövdes manskör i alla fall, och de har en hemsida. Inte så mycket, men den finns iallafall.

4. Anna har börjat utvecklas som person och växa som människa. Fan... Jag måste också börja på kurs.

5. Russinlimpa, kajuta, fågelbo, rosenpelargon, red corvette, vad fan har det med sex att göra?

Inga kommentarer: