Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 7 oktober 2008

Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band

Jag vill idag flagga lite för vad jag har gjort idag på morgonen. Jag tycker att ni också ska göra det.

Förutom att köra skolbarn så har jag lyssnat på podversionen av Björn Ulvaeus sommarprogram. Det tycker jag ni ska lyssna på, för det var jävligt bra! Det handlar om hur han söker efter sina minnen eftersom han kommer ihåg så förtvivlat lite ur sitt liv. Denna kamp för honom till många olika ställen, bland annat till den första inspelning som gjorts med honom. Och ett otroligt konstigt trombonsolo finns med, för oss musikaliskt intrikata.

Och länken? sommar i p1 2008. Där har ni det.

Inga kommentarer: