Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 3 oktober 2008

Her Majesty

Jag hade ju då hoppats att jag skulle kunna lägga ut en trevlig länk här, men jag hittar den inte och orkar fan inte leta heller. Det fanns visst på tusen apor, nåt klipp ur en gammal svensk porrfilm. Det låter snaskigt men det var faktiskt rätt kul, för de i filmen hade noll inlevelse men ett jävligt invecklat manus. För min del var det roligaste att tjejen i filmen var skånska och lät rätt lik en bekant (jag nämner inga namn). Tänk er repliken "Det är ju ingen långtradare, det är ju för fan ett rymdskepp". Då vet ni. Eller "Jag tänkte väl att lapplisor kan bli lappkåta".

Men som sagt, ingen länk och ingen aning. Jag får väl återkomma. Jag skulle kunnat vara nogrannare men jag ska till jobbet snart och jag vill inte bli mer insyltad i alex schulmans värld än jag är och det, det är jag inte!

Inga kommentarer: