Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 13 oktober 2008

You gonna loose that girl

Ingen relevans.

Jag var på bonna i helgen. Jag ska inte vara nostalgisk och så, var tid har sin charm... men när vi var så många att vi kunde fylla valhall med fulla studenter... då var det allvar!

I alla fall, ja, vi var på kåren alltså. Trasa uppträdde och det gick la bra, jag törs inte säga säkert förrän podcasten ligger uppe men det laiser säg. Jag var faktiskt nykter, av det enkla skälet att det är skitjobbigt att dricka sprit med halsont.

Men det var kul. Vi sjöng, pratade snusk och... Tja... Madde fick ragg. Och Karim fick en själsfrände. Icke att förglömma såg vi Mora Träsk! Och... jag kan intet göra mer än att hålla med Ballarna.

Idag är jag korkad. Barnen väckte mig för 45 min sen. Om 15 min ska jag gå upp... Jag har suttit här sedan jag vaknade, fast jag hade kunnat sovit en stund till. Det hade jag mått bra av. Ibland gör man dumma saker, så är det bara.

4 kommentarer:

Sarha sa...

Tänk att jag missade ett fullt valhall med bara fulla studenter, jag fick alltid nog efter lekarna, blev bitter och gick hem och drog täcket och över huvudet och förbannade det faktum att jag bodde i en lyhörd studentkorridor precis vid köket där alla studentfester hölls. Shit, vad jag inte saknar studentlivet eller Bonna, eller Valborg... men ibland kan jag faktiskt sakna Skövde.

Evil Runar sa...

Du är inte klok... Skövde är inget att stå efter, det är ju bara studentlivet som är nåt att ha.

Karin sa...

åh det var en sån superbra härlig lördagskväll!!!!!!! jag vill återuppleva den :)

Sarha sa...

jag kanske bara blandar ihop skövde med studentlivet... det är kanske bara studentkorridor jag hatar...