Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 20 oktober 2008

I'm only sleeping

Inte så tidigt nu, men det har varit tidigt. Anna gick tidigare till jobbet idag, och då vaknade Robin och hon är ju rätt mammig på mornarna och av hennes gnäll vaknade kim... Så jag har varit uppe sen halv sex utan att egentligen velat. Nu ska jag inte gnälla mer än nödvändigt, Dom har varit slöa som skam, ingen superfart där. Så kim somnade om relativt snabbt och Robin går på sparlåga. Så egentligen finns inget att klaga på. Mer än principen då. Så, för att muntra upp mig, och er så klart så har jag lite länkar som ni ska se. Och har ni sett det förut så är det värt att se igen!

1. Röda arméns gosskör

2. Tarkan - Simarik

3. Inte bara glögg - Kenneth AAlborg botaniserar bland julspriten

4. Den finska discodanskursen

5.Bröllopsvalsen

6. Sniglar

7. Sniglar än en gång
8. Sniglar igen

9. Vad vi alla egentligen väntat på.

Och slutligen

10. Perkele

a complete waist of time alltså. ha en bra dag.

Inga kommentarer: