Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 21 april 2009

Get back!

Nu ska det väl inte skrivas med utropstecken, men idag vill jag ge en personlig touch.
Jag är ute ur mörkret. Mina vårdepressioner är inte direkt att sitta i ett mörkt rum och ha självmordstankar, det är snarare som... tja... har ni nånsin köpt en påse chips som ni inte tyckt om men som ni envisats med att äta upp ändå eftersom ni köpt den?
Ungefär så är det. Det tar en jävla tid, det är inte behagligt, och det ger en obehaglig känsla i magen.

Men, nu har det vänt. Det är väl som allt annat, not the end och det där, men jag ser tunneln i slutet av ljuset igen. Annat är det för Robin. Vi har fått myror i köket, de kommer också om våren. Och Robin är livrädd för myror. Stackaren vägrar gå in i köket, till och med för att hämta glass. Och DÅ är det illa.

Annars då? Tja... det har ju brunnit här.

Dagens låt är Sunkissed med Popsicle. Andreas Mattson var nästan obehaglig att se på de tidiga åren. Han var snyggare med längre hår och lite fetare kinder. Men musiken var bättre. Jag hade hoppats på att hitta den underbara "third opinion", låten man alltid ska spela när man precis avslutat en relation, i alla fall som tredje låt.

Inga kommentarer: