Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 17 april 2009

Til there was you

Idag mår jag bättre, och det alldeles oavsett hur kvällen kommer sluta.
Jag hade egentligen förberett en rejäl bekännelse. Ja, ni skulle faktiskt fått veta ALLT. Alltså anledningen till varför jag är så socialt handikappad och är lite småstörd i mina relationer till andra. Men jag känner inte längre ett behov av det...

i och för sig är ju även jag slav under marknadskrafterna, är det nu så att nån faktiskt vill veta så svarar jag ju. Bjuder ni mig dessutom på öl så får ni veta rätt mycket.

Just nu kommer min kära hustru in i rummet och säger att hon drömt mardrömmar om att sitta fast i en telefonväxel och försöka avbeställa en bok. Och jag ska börja jobba om 15 minuter. Och jag sitter fortfarande naken framför datorn. Joråsåatte...

i övrigt älskar jag alla. Särskilt dig.

Dagens låt är Failure med Kings of Convinience. Ful video men en riktigt bra låt.

Inga kommentarer: