Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 22 april 2009

With a little help from my friends

Och det är ingen drogreferens. Jag har verkligen underbara vänner, det är synd bara att jag inser det så sällan! Tack för att ni finns! Jag skulle väl kunna göra en lista men då glömmer jag bara nån. Men att säga "ni vet vilka ni är" blir ju också dumt... det kanske är nån som inte vet...
Äh, va fan. JAG ÄLSKAR ALLA I HELA VÄRLDEN! Nä, det går ju inte... då får jag ju massa svartsjuka människor och homofober på mig. Fan vad jobbigt det blev nu då.

Jag älskar några i hela världen... Nä.

Ska jag behöva göra den där listan i alla fall alltså? Nä, det har jag ju sagt.
Vi gör så här. Jag säger, till mina vänner, tack för att ni finns. Är ni osäkra så får ni väl fråga mig, jag vet ju vilka ni är. Fan, det kanske man skulle sälja... det vore nåt för expressen. Efter SÅ MYCKET FICK DIN GRANNE FÖR SIN VILLA kommer DE HÄR ÄR DINA VÄNNER - LISTA FÖR VARJE KOMMUN.

Fan, det vore en idé! Fatta vad de skulle sälja lösnummer!

Jag säger det en gång till, plus ett tillägg. Jag har underbara vänner, och en underbar familj! Tack för att ni finns, allihopa!

Ja jo... jag tycker förresten twitter är fånigt också. Bara så ni vet.

Dagens låt är Genesarets Sjö med Kjell Höglund. För den är bra.

Inga kommentarer: