Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 6 april 2009

What goes on

Jag kan inte annat än irritera mig över det där som dyker upp på youtube för mig ibland. "det här kan inte visas i ditt land". Vad har sverige emot Nirvana och Bryan Adams?

Så för er som har samma problem som jag, och inte kan se the man who sold the world, här är repetitionen. Den var faktiskt rätt bra den med, lite längre och inte så stark mot slutet, men ändå. Och Chriss ansiktsuttryck när han spelar basgången under refrängen är bara to much. Jo just det ja... med tanke på hur Dave Grohl ser ut så förstår jag varför han odlade skägg. Ni ska få denna också. Där samme dave visar hur man talar om för en oförstående ljudtekniker att man vill hör sig själv mer i monitorn när han inte hör en.

Annars då? tja, den dagen ipred gick i tryck hade jag ingen dator, men jag har faktiskt skaffat Dc++ igen. Men jag kommer inte sprida något annat än mina hemmainspelningar. Jag tänkte lansera mig själv på det sättet, folk blir ju kända via myspace, jag ska bli känd som han som gör dåliga covers på pirate bay.

HV förlorade visst igår. Jag klarar inte att följa finalen, jag blir för nervös. Dessutom kommer påsken bli skitjobbig. En familj av fyra HV-fans och en färjestadare... Näe...

Dagens låt är svårt, för jag är tungt inne på Nirvana... repetitionsfilmer från unpluggedgrejen...Men vi tar Movits! för det är det fanimej dags för igen!

Inga kommentarer: