Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 23 april 2009

Norweigan Wood (This bird has flown)

Dagens i-landsproblem: Automatisk inloggning.

Ja, det är töntigt och nej det är inget jag vill avskaffa. Det hade dom i morgonpasset på fredagar för ett tag sen, dom avskaffade en irriterande företeelse. Man fick föreslå saker och så var det argument för och emot. Det kunde vara relativt vettiga grejer, som gräsklippning före klockan nio en lördagsmorgon till avskaffande av paraplyer. Till sist gav jag upp lyssningen för jag blev så frustrerad av att folk ens orkade engagera sig.

Men i alla fall. Jag lider av det här på blogger för jag är alltså automatiskt inloggad. Men av gammal vana trycker jag fortfarande däruppe i höger hörn för att logga in... och blir utloggad. Och varje gång tänker jag... faaan...

Youtube har också givit mig ett intressant biproblem. Jag tycker jag saknar sting. Nä. Jag är automatiskt inloggad där med, och youtube plockar då fram lite grejer som jag kanske är intresserad av. Och för ett tag sen sökte jag efter videos med Popsicle, det gamla svenska indiebandet. Ungefär hälten av länkarna var inte det utan tjejer som sög på... klubbor, allt med en stark underton av LUSTA! Och när jag var inne senast fick jag fanimej 4 videos med how to give a blowjob och dylikt. SÅ mycket musik jag sökt efter genom åren borde ju ge något avtryck men nehej, en enda gång och så är man snuskhummer för tid och evighet.

För övrigt, för att få lite mer uppmärksamhet har jag bestämt mig för att dra en fräckis i varje blogg. Dagens är denna:

De sju dvärgarna besöker påven. Efter en lite rundvandring i vatikanen undrar påven om de vill fråga honom något. Toker ser lite blyg ut, men går till sist fram och undrar "påven... finns det några dvärgnunnor i vatikanen?" Påven tittar lite förvånat på honom och dvärgarna börjar fnissa.
"Näe... det gör det inte"
"Finns det några dvärgnunnor i italien då?"
Dvärgarna fnissar ännu högre.
"Näe... det gör det inte."
"Men... finns det några dvärgnunnor någonstans i hela världen?"
"Näe... det gör det inte"
Då exploderar dvärgarna av skratt och ropar
"Toker har knullat en pingvin, toker har knullat en pingvin"

Dagens låt är hakan med eddie meduza. När han inte gjorde snusk eller 50-talsrock så var han... bara konstig.

Inga kommentarer: