Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 30 april 2009

Honey Don't

Jag kunde ha gått på kåren ikväll, men barnen är apförkylda och jag vet alltförväl hur kul det är att vara bakis då. Så jävla kul är det inte att supa att det är värt det. Ja ja... jag är bitter.

Annars har valborg varit riktigt kul. Madde kom ner från skogarna i ljusdal och förgyllde dagarna. Love you longtime, baby! Sen var det ju sedvanligt valborgspex. Mina kära kollegor gjorde ett gott jobb, det märktes knappt att jag skrivit det. Lots of love to y'all! Sen var det körsång i helensparken. Det ska vi tala tyst om. Sen var det körsång i skultorp. Vårsånger vid elden. Det kan vi tala om, för det var roligt.

Sen kan jag ju nämna att supergruppen TRASA ska gå in i en studio på lördag... Sen ska vi väl gå ur den på lördag med i för sig...

Som sagt är barnen förkylda, så just nu är det väldigt behagligt att höra att de sover. Det har varit si och så med det ett tag.

Dagens låt är en jag haft på hjärnan ett jävla tag, jag har ingen koll på texten, men nu har jag hört den och nu ska den väl vara väck. Nu kan ni gott få den på era hjärnor! Eamon med Fuck it. Fuck what I said, it don't mean shit now... MEN VAD I HELVETE! FUCK YOU RIGHT BACK!

3 kommentarer:

Frun sa...

Är det inte härligt när det finns en till Fuck it och Fuck it right back!

http://www.youtube.com/watch?v=0OWpnxBhIfo&feature=related

Puss på din min älskling!

Frun sa...

Eller varför inte denna "underbara" (eller inte....) version....

http://www.youtube.com/watch?v=jEbDgJdSLyI&feature=related

Frun sa...

Nej, det är bäst att be om ursäkt för det dåliga förslagen
Titta denna...

http://www.youtube.com/watch?v=XmwX2bMCJmk&feature=related

Den är lite skönare... Puss