Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 12 maj 2009

100 inlägg minsann

Jag har alltså kommit upp i detta aktningvärda antal. Då kär vi hårt mot 200!

Annars så är det inte mycket vettigt som händer. Jag arbetar och snappar ibland upp enstaka tankar som far runt. Det är inget djupt, jag ska ge er ett snitt.

* She's a woman med the Beatles är verkligen en dålig titel på en låt.

* Om jag nu tycker Björn Hellberg skriver så illa, vafan läser jag honom för då? För att jag hoppas att han nån gång ska lära sig?

* Med tanke på det finns ett riksförbund för folk med psoriasis kanske man inte ska finna det märkligt att folk reagerar så stenhårt på att viktoria ska gifta sig.

* Det är otroligt att en å faktiskt kan göra skillnad. Till och med Tidaholm förvandlas från håla till mysställe på sommaren.

* Det är fan vad det ändå är gott med ostbågar.

Ja, du hör ju. CD:n i taxin har lagt av. Och jag är inte sugen på att lyssna på Radio. Jag fick nog av Henrik Torhammar i vintras. Och det jag faktiskt VILL lyssna på, det går när jag inte jobbar. Mammas nya kille. Bengt... hörrr du vem det är som viskarr i ditt örrra?

2 kommentarer:

Sarha sa...

Man får kanske gratulera förresten till detta jämna antal! :)

Evil Runar sa...

det får man.